24 augusti



Whhaaaaaaaaaajf!
Idag är det synd om mig...........har blivit opererad........För mycket jox i talgkörtlarna............
Först blev man latjolajbansgroggy och fick sova..............sen när man vaknade så var man groggy men inte latjolajbans längre..............
Operatören gav mig en krage att ha runt halsen så jag inte ska gnaga på stygnen..........Kragen har vi provat en kort stund....inte skönt.......
............Får massor med uppmärksamhet och godis..........
TYCK SYND OM MIG..............det gör lite ont...
MVH/030415-Marfa

Kommentarer
Postat av: Malte....

Oj, Oj, Oj....

Kram till lilla mamma!!!

Från Malte

2009-08-24 @ 19:59:47
Postat av: Mali

Staaaaakkars mamma! Nuss og klem fra Mali!

2009-08-24 @ 20:18:05
Postat av: Lena

Stakars lilla dig, men tur att allt verkar ha gott bra.

Du är snart på benen.

Kram från Kennel bella Cosa

2009-08-31 @ 16:31:34
URL: http://www.kennelbellacosa.com
Postat av: Anonym

Stackars lilla dig, men tur att allt verkar ha gott bra.

Du är snart på benen.

Kram från Kennel bella Cosa

2009-08-31 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0