1 juni

Whuff!
Äääääääntligen har jag fått träffa Platon.................... Hans husse är lite tveksam till Platons vett och etikett på golfbanan men idag fick han gå en runda.............. Äääääääääntligen!
Dessutom har det varit hejsan hoppsan för Mattanten har fyllt år.......................Långben har ringt och försökt fixa en italiensk buffél...(kan man verkligen äta det?).......själv tycker jag det räcker med en svensk Muffel...............
Massor med småmattar och småhussar har invaderat huset...............Dom har stimmat och stojat så där som dom alltid gör........Mattanten fick mycket uppmärksamhet.............Jag la mig i gästrumssoffan och tänkte på Platon, men det var det ingen som märkte ens.................



Visst tänker du lite på mig också Platon?????????????????????
Mufflo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0