3 juni

Whaoff!
Nu har det flyttat hem en Lillhusse.............väldigt lik Långben.............. fast yngre och snyggare..................................mycket irriterande eftersom han stänger dörren till gästrummet där jag har ett litet arrangemang.............hmmmmmmm.....
Igår la han sig på köksgolvet bredvid mig när jag väntade på kvällsdisken....blev orolig, men han ledsnade så jag fick diska
själv.................."Du är allt min egen gulliga diskmaskin du", sa Mattanten och kliade mig bakom örat och pussade mig på nosen...........ja, man har en viktig funktion att fylla..................

Vov från Mufflo



Kommentarer
Postat av: björn

Ingen fara att jag övertar rollen som diskmaskin marfa :)

2009-06-03 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0