7 juni

Voff!
Information till mina beundrare så ni vet vem som är vem i den här bloggen????????

Först har vi "lilla jag"...Mufflo till vardags men Marfa om det ska vara på riktigt.....Rastypisk, snygg, snäll och lydig för det mesta................Intressen: mat och Platon..♥......



Sedan har vi Platon....min allra bästa kompis. ....och.....(den som jag är hemligt förälskad i).........Intressen: pinnar och golfbollar.........(och kanske mig).........



Min matte kallas Mattanten och min husse heter Långben......................

I mitt hus finns (från och till) 2 lillmattar och 2 lillhussar............Dom kommer och går lite hur som helst........

Platon har också en husse och matte....dom är golftokiga............

Mina sommarkompisar heter Farfar och Inka......(Inka är en promenadlimpa).......

Hej från Mufflo

Kommentarer
Postat av: Mali

Hei mamman min!

Så flott du e...:O)



Matmor lurer på om vi kan få låne et bilde eller to av deg til min hjemmeside?



Hilsen din datter Mali

2009-06-07 @ 19:34:39
URL: http://frmali.piczo.com
Postat av: Anonym

vad fyndigt med inka-promenadlimpa :)

nu är jag åter i huset och hoppas det går bra för Mufflo! Kanske stökar till lita ikväll men jag åker till Uppsala på tisdag så det blir inte långvarit!

2009-06-07 @ 19:51:40
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

söta hundar

2009-06-07 @ 20:02:18
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: Malte - Birk -

Hej hopp!

Vilket fint kort av dig mamma.....

Jag satt länge och bara titta.

Jättekramar från Malte - Birk - och familjen i Piteå

2009-06-08 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0