30 maj

Whyyyyyyl!

Som jag har nekat.............bevis har saknats.............kan ha varit husspöket som rufsat till.....ont förtal......inbillning...........JAG!!!!.....ALDRIG!!!....NEVER!!.............
men........................

Nu är jag tagen på bar gärning av Platons husse..................mycket pinsamt....Jag anses vara en väldigt väluppfostrad hund..............trodde ingen skulle märka något eftersom jag valde en soffa med samma färg som jag själv........det måste ha varit kuddarna.................ännu mer pinsamt eftersom det är Platons soffa............i hans sommarstuga dit jag var bjuden på semester............





......men skönt var det.................../Mufflo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0