RÖSTA PÅ MIG senast 15 december

Nu har jag chans att bli almanacka igen........................men då behöver jag er röst.........

Maila till               [email protected]

och säg att ni röstar på bild nummer 14 och 19 då kanske någon av mina bilder kommer med i nästa års alamanacka..........................


............så här ser bilderna ut av världens mest perfekta hund alla kategorier.........................
;-) Mufflo
PS............Vill ni se på andra inte lika bra tävlingsbidrag så kan ni titta på     www.swtk.se/nord

Kommentarer
Postat av: 1. og 2. generasjon etter deg!

Halloen mamsen/bæsta....!

Vi har stemt på dine bilder... Klart du må få plass i almanakken... Lykke til...



Mali og Turte!

2010-12-03 @ 22:27:32
URL: http://www.mywheaten.webs.com
Postat av: Klara

Nu har du fått några till röster söta lilla mufflo :D

2010-12-05 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0