sommar 2



Voff voff!
Mattanten har problem..................STORA problem.........................Hon lyckas inte lägga in några bilder på bloggen.........................något med hennes nya dator säger hon..............och jag som har massor att berätta................Bla har jag diskuterat livets stora frågor en hel natt med en kompis..........träffat en jättehundkändis.............övervakat en sjösättning.....varit på Inkas kalas......mmmmmmmm..........Om inte Mattanten får någon ordning så får ni veta allt till hösten så håll ögon och öron öppna för jag återkommer......
/Mufflo the best
PS. Till hösten blir jag också kanske publicerad i Wheatenbladet.....världens bästa tidning.....så det så.....

Kommentarer
Postat av: Mali

Heia Mamsen!

Savner dine koselig blogger...:O) Når kommer du hjem fra ferie? Mor har laga ny hjemmeside til meg. Du kan jo ta en titt... Der kan du følge med om du blir mormor...:O)



Mali!

2010-07-14 @ 01:51:59
URL: http://www.mywheaten.webs.com
Postat av: mini-husse Björn

Åh Wheatenbladet alltså! Snyggt =)

2010-08-13 @ 09:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0