27 oktober



Vovv!

Länge leve den koppelfria promenaden................................
........................Mattanten som låter mig grovdiska tallrikarna...............
.....................Långben som cyklar hem på lunchen för att vara med mig en stund................
..................Lillmatte för sitt tålamod...................
..................Armbrytningshussen som tycker jag ser ut som ett får........
....................Beachvolleyhussen som tar med mig på hajk....................
.......................Stockholmsmatten som längtar efter mig hela tiden............. 

och..................LÄNGE LEVE människans bästa vän.............dvs MUFFLO

Kommentarer
Postat av: Ove

Hej Jag heter Ove och är katt till Björns kompis Frida. Jag ska börja läsa er blogg varje dag nu och kanske starta min egen!! Mjau!!

2010-10-27 @ 16:48:11
Postat av: mini-husse Björn

Åh vilket trevligt inlägg :)

2010-10-27 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0