5 juni



Whooofff!
Här är en bild på mig när jag tjänstgjorde som troll....... En skola som skulle ha friluftsdag anlitade mig..........Jag satt under en gran och såg helt naturligt snygg ut............................Alla barn bara skrek, typ.......vad guuuullig......får vi klappa?......får jag ta hem den?........du får min korvmacka..........En elev la sin öppna ryggsäck liiiiiite för nära min nos.....hans mamma bakade riktigt goda bullar måste jag säga......................Sedan låg jag och släppte mig hela natten..........klockan 2 blev jag utvisad ur sovrummet.......
Det var det värt! / Mufflo

Kommentarer
Postat av: sara och Allis

Hej!

Roliga bilder det är på dig Marfa!

Snygg du var som troll! hihi

Jag heter Allis och är 3 månader jag bor i Falun och kommer också från Bella Cosa!

Jag har också en liten blogg om mig och pappa!



Vov vov från lilla Allis!



Vov vov från lilla Allis

2009-06-05 @ 16:56:24
URL: http://rufusallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0