23 maj

Wojoj!
Idag har vi köpt jord...........trots att det finns hur mycket som helst...........speciellt bra på golfgreenerna..........jag vet exakt var........
Vi skällde ut grannen...............Platon har börjat fatta att det ska låta om oss när det ringer på dörren...
Fåren har blivit utsläppta i hagen........Platon var jättemodig............nosade på en......Mattanten sa konstiga ljud #######ψ¥µψΣ¿.....hann inte få upp kameran i tid.......

Platons Matte och Husse är hemma igen....urtrist............tycker dom ska planera en ny ickehundvänlig resa snaaaaaart........

Så här söt var jag när jag var liten..............


Sov gott Platon........jag ska drömma om dig........../Mufflo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww vad söt mifflo var när hpn var liten :P

2009-05-24 @ 15:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0