12 november


PS. Mitt isfotspår.....................................................

Vovv!

Upp klockan 7.00...frukost och morgonpromenad..........Skar mig lite på  tassen. Vintern är på väg...........9.30 ensam i huset.........Slappade framför altanfönstret några timmar...........Gick en vända i huset.....Hörde brevbäraren........La mig i korgen och slöade...................Skällde på grannens katt som strök förbi vår dörr.......Långben kom hem och vi gick på långpromenad..........Kollade in smulorna under köksbordet..................Gick en vända i huset igen.............Var inaktivt aktiv när Långben lagade mat........Lyssnade på radio.........Mattanten och Lillmatte kom hem och vi lekte en stund....................Åt middag........Lillmatte pysslade om min tass................Kvällsprommis.....inga kul typer ute................23.00 nattprommis...........23.30 la mig i korgen för att sova................
Jäsp I-0

Kommentarer
Postat av: Björne

Lät som en riktigt najs dag det där Marfa!

2009-11-14 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0