14/12

 
Vovv!
Nu har Tomtemor blandat sig i spelet................
Hm.............från Hunden
 

Kommentarer
Postat av: Eivor

Hon måste få ha lite roligt hon också nu när det är fullt sjå för henne inför julen
Kul bild

2013-12-14 @ 09:57:03
URL: http://ullsag.bloggo.nu
Postat av: Axel

Nu blir jag orolig på allvar alltså. Är hon inte hemma och slår in julklappar till oss som varit snälla... Gosedjur please!

2013-12-14 @ 11:22:46
Postat av: Janni

Hej! Vilken underbar blogg du har! Vår familj har också en Wheaten-terrier, och de är så otroligt fina! Det brukade vara min drömhund, men ödet ville annorlunda och en annan jycke hamnade hos mig. Just nu så bor vi dock hemma hos min mamma, så vi får Wheaten-gos varje dag! Underbara hundar.

Älskar alla härliga bilder du lägger ut! Här ska jag sätta mig ner och läsa ordentligt nu.

2013-12-14 @ 13:16:49
URL: http://hipstermutt.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0